HomepageKlantinfo
klantinfo
Hier vindt u hulp, antwoorden en informatie over alle vragen die betrekking hebben op de JAKO online shop. Via het menu aan de linkerkant kan u eenvoudig naar de categorie van uw keuze gaan en daar antwoorden en informatie vinden.
Heeft u nog vragen, neem dan gerust contact met ons op - per mail, telefoon of gewoon via ons contactformulier.
Heeft u nog vragen, neem dan gerust contact met ons op - per mail, telefoon of gewoon via ons contactformulier.
Alle info over de bestelprocedure
De betalingsmogelijkheden in de JAKO Online-Shop
Alle info over leveringen en verzendingen
Uw retourmogelijkheden
Alle info over uw klantenaccount
Alles wat u dient te weten over onze waardebonnen
Uw contactpersonen bij JAKO
Veelvuldig gestelde vragen over de bestelprocedure
Hoe plaats ik een bestelling?
Bestellen bij JAKO is heel eenvoudig. Nadat u de gewenste maat van het artikel heeft gekozen, kan u het in uw winkelmandje plaatsen. U heeft nu drie opties: "WINKELMANDJE", "VERDER SHOPPEN" of "NAAR DE KASSA". Nadat u alle artikelen in uw winkelmandje heeft geplaatst, kan u via het overzicht "NAAR DE KASSA" gaan en de bestelprocedure aanvatten. Hiervoor raden we u aan een klantenaccount aan te maken. Dit is mogelijk tijdens het doorlopen van de bestelprocedure, waarbij u zelfs direct al automatisch wordt aangemeld op uw klantenaccount. Als u reeds over een klantenaccount beschikt, kan u eenvoudig inloggen met uw gebruikersgegevens (e-mailadres en wachtwoord) en de bestelling voltooien in vier verdere stappen (adressen, betalingswijzen, levering, kopen). U kunt ook bestellen zonder klantenaccount. Om dit te doen, klikt u op "Als gast bestellen".
Hoe lang blijven mijn artikelen in het winkelmandje?
Als u artikelen in uw winkelmandje legt, blijven deze ca. xxmin in het mandje. Ze worden dan nog niet gereserveerd.
Kan ik telefonisch bestellen?
Telefonisch bestellen is bij JAKO niet mogelijk.
Moet ik een klantenaccount aanmaken om een bestelling te kunnen plaatsen?
Neen, om bij JAKO te bestellen heeft u geen klantenaccount nodig. We bieden u de mogelijkheid ook zonder klantenaccount een bestelling te plaatsen. Klik hiervoor op "Als gast bestellen".
Kan ik stalen bestellen?
Het is niet mogelijk stalen te laten verzenden.
Is er een minimaal of maximaal te bestellen hoeveelheid?
Neen, bij JAKO is er geen minimaal of maximaal te bestellen hoeveelheid.
Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?
U kan uw bestelling bij JAKO annuleren door eenvoudig contact op te nemen met onze klantendienst. U kan onze klantendienst telefonisch bereiken op het nummer XXX (maandag-donderdag van 9.00u tot 17u en vrijdag van 9.00u tot 16u) of door te mailen naar XXX
Hoe kan ik er zeker van zijn dat mijn bestelling in goede orde werd ontvangen?
Nadat u op de knop "Bestelling met betalingsverplichting" geklikt heeft, ontvangt u een opdrachtbevestiging via e-mail.
Hoe kan ik mijn bestelling achteraf nog wijzigen?
Een bestelling kan nadien nog worden gewijzigd indien deze nog niet werd behandeld. Best neemt u telefonisch contact op met onze medewerkers van de klantendienst. U kan onze klantendienst telefonisch bereiken op het nummer XXX (maandag-donderdag van 9.00u tot 17u en vrijdag van 9.00u tot 16u) of door te mailen naar XXX
Kan ik nog artikelen toevoegen aan een bestaande bestelling?
Zolang de bestelling nog niet verwerkt werd, is een wijziging nog mogelijk. Neem daarvoor eenvoudig contact op met onze medewerkers van de klantendienst. Opgelet: bij de betalingswijzen Kredietkaart, Amazon Pay en Aankoop op factuur kan het factuurbedrag niet worden gewijzigd, waardoor evenmin nadien artikelen kunnen worden toegevoegd. U kan onze klantendienst telefonisch bereiken op het nummer XXX (maandag-donderdag van 9.00u tot 17u en vrijdag van 9.00u tot 16u) of door te mailen naar XXX
Waar vind ik een overzicht van mijn bestelling?
Een overzicht is enkel mogelijk indien u uw bestellingen plaatste via een klantenaccount. U logt hiervoor in op uw klantenaccount onder "Mijn bestellingen".
Log hier in Login
Log hier in Login
Hoe vind ik de perfecte maat?
Voor elk artikel is een matentabel beschikbaar.
Waarom kan ik mijn gewenste maat niet selecteren?
We bieden u een overzicht van alle maten die beschikbaar zijn. Indien er een maat doorstreept weergegeven wordt, is deze helaas uitverkocht of tijdelijk niet beschikbaar.
Waar vind ik het artikel dat ik zoek op de website?
Alle JAKO-artikelen staan ofwel weergegeven onder een bepaalde categorie, of zijn eenvoudig met de zoekfunctie in de Webshop terug te vinden. Het zoekveld vindt u rechts bovenaan.
Kan ik een artikel vooraf bestellen of reserveren?
Neen, dat is niet mogelijk.
Welke e-mails zal ik ontvangen i.v.m. mijn bestelling?
We versturen u telkens een e-mail voor de opdrachtbevestiging en leverbevestiging.
Zal ik een kopie van de factuur ontvangen?
Een factuur zal samen met de opdrachtbevestiging worden verstuurd.
Volgende betalingsmogelijkheden staan te uwer beschikking
Welke betalingswijzen worden aangeboden?
PayPal
Als u PayPal als betalingswijze kiest, wordt u rechtstreeks doorverwezen naar de PayPal-website. U kan dan gemakkelijk en veilig betalen met uw e-mailadres en wachtwoord. Het bedrag van uw winkelmandje wordt direct op Uw PayPal-rekening gedebiteerd en u ontvangt per e-mail een bevestiging van de betaling. PayPal is de marktleider in online betalingen. Bij betaling via PayPal worden uw bank- of kredietkaartgegevens veilig opgeslagen bij PayPal en niet doorgegeven aan derden. Uw gegevens worden bovendien beschermd door TLS-encryptie (opvolger van SSL). U ontvangt een e-mailbevestiging voor elk van uw transacties en u heeft steeds zicht op al uw accountverrichtingen.
Amazon Pay
Wanneer u via Amazon Pay betaalt, kunt u de in uw Amazon-account opgeslagen betalings- en leveringsinformatie gebruiken om snel en veilig in onze Shop te winkelen. Zo kan u eenvoudig en gemakkelijk bestellen zonder dat u bij elke bestelling uw betalings- of leveringsinformatie opnieuw dient in te geven. Opgelet: bij betalingen via Amazon Pay kan het tot een uur duren voordat u onze orderbevestiging ontvangt. Amazon Pay voert eerst een beveiligingscontrole uit en laat ons vervolgens weten of uw betaling in orde is.
Kredietkaart
Wij accepteren de belangrijkste kredietkaarten Mastercard en Visa. Uw kredietkaart zal pas worden gedebiteerd vanaf dat we uw bestelling hebben overgedragen aan onze koerierdienst.
Als u PayPal als betalingswijze kiest, wordt u rechtstreeks doorverwezen naar de PayPal-website. U kan dan gemakkelijk en veilig betalen met uw e-mailadres en wachtwoord. Het bedrag van uw winkelmandje wordt direct op Uw PayPal-rekening gedebiteerd en u ontvangt per e-mail een bevestiging van de betaling. PayPal is de marktleider in online betalingen. Bij betaling via PayPal worden uw bank- of kredietkaartgegevens veilig opgeslagen bij PayPal en niet doorgegeven aan derden. Uw gegevens worden bovendien beschermd door TLS-encryptie (opvolger van SSL). U ontvangt een e-mailbevestiging voor elk van uw transacties en u heeft steeds zicht op al uw accountverrichtingen.
Amazon Pay
Wanneer u via Amazon Pay betaalt, kunt u de in uw Amazon-account opgeslagen betalings- en leveringsinformatie gebruiken om snel en veilig in onze Shop te winkelen. Zo kan u eenvoudig en gemakkelijk bestellen zonder dat u bij elke bestelling uw betalings- of leveringsinformatie opnieuw dient in te geven. Opgelet: bij betalingen via Amazon Pay kan het tot een uur duren voordat u onze orderbevestiging ontvangt. Amazon Pay voert eerst een beveiligingscontrole uit en laat ons vervolgens weten of uw betaling in orde is.
Kredietkaart
Wij accepteren de belangrijkste kredietkaarten Mastercard en Visa. Uw kredietkaart zal pas worden gedebiteerd vanaf dat we uw bestelling hebben overgedragen aan onze koerierdienst.
Waarom kan ik niet met de kredietkaart betalen?
Als betalingen met de kredietkaart bij JAKO niet mogelijk zijn, kunnen hiervoor verschillende redenen zijn: bijvoorbeeld een invoerfout, de geldigheid van de kaart, een foutieve SecureCode, enz. Als alternatief bieden wij u de volgende betalingswijzen: PayPal, Amazon Pay
Wat is een SecureCode en waar staat deze op mijn kredietkaart?
Een betaling met kredietkaart is bij JAKO alleen mogelijk als de SecureCode wordt opgegeven. U dient deze aan te vragen bij uw kredietkaartmaatschappij. Als u niet over de SecureCode beschikt, vragen wij u een andere betalingswijze te kiezen. Wij bieden als alternatief PayPal en Amazon Pay.
Ontvang ik een betalingsbevestiging?
Als u PayPal als betalingswijze heeft gekozen, ontvangt u een betalingsbevestiging per e-mail nadat we de betaling hebben ontvangen. Voor Amazon Pay en betaling met kredietkaart schrijven de betalingsvoorwaarden voor dat we geen betalingsbevestiging versturen, aangezien de betaling steeds onmiddellijk wordt afgeboekt.
Wanneer wordt het factuurbedrag gedebiteerd?
PayPal: Het bedrag wordt onmiddellijk gedebiteerd.
Kredietkaart: Bedrag wordt ook onmiddellijk gedebiteerd, maar dit zal pas zichtbaar zijn op de volgende afrekening.
Amazon Pay: Kosten volgen 1 à 2 dagen na de verzendbevestiging.
Kredietkaart: Bedrag wordt ook onmiddellijk gedebiteerd, maar dit zal pas zichtbaar zijn op de volgende afrekening.
Amazon Pay: Kosten volgen 1 à 2 dagen na de verzendbevestiging.
Is het mogelijk in schijven te betalen?
Een betaling in schijven is bij JAKO niet mogelijk.
Veelgestelde vragen over levering & verzending
In welke landen levert JAKO?
Wij leveren in België en Nederland.
Hoeveel bedragen de leverkosten?
Vanaf 80,- EUR aan goederenwaarde leveren wij franco binnen België en Nederland (DPD standaardlevering). Voor bepaalde speciale acties (vb. Kerstmis, Pasen, …) bieden wij ook gratis levering vanaf 0,- EUR aan goederenwaarde aan. De actuele vrachtkosten alsook de kosten voor andere verzendwijzen en leveringslanden vindt u in onze leverkostentabel.
Leveringen & Retouren
Leveringen & Retouren
Welke koerierdienst voert de leveringen uit?
Leveringen binnen België en Nederland gebeuren met DPD. Bij de overdracht aan de leveringsdienst ontvangt u via e-mail uw trackingnummer. Daarmee kan u steeds de actuele status van uw levering raadplegen.
Wat is de levertijd?
Levertijd naar België en Nederland is 3-5 werkdagen.
Kan ik mijn pakket traceren?
Ja. Via DPD Tracking kan u opvragen waar uw pakket zich op dit ogenblik bevindt. Zodra wij uw pakket aan de leveringsdienst hebben overgedragen, ontvangt u van ons een e-mail met uw DPD-pakketnummer en een link naar de pakkettracering. Daarmee kan u op ieder moment de status van uw levering opvolgen en u over de actuele stand van zaken informeren. Het DPD-pakketnummer met de bijhorende link naar de pakkettracering vindt u na login ook in uw persoonlijke klantenbestand “Mijn account” onder de link “Mijn bestellingen”.
Ik kan mijn pakket niet traceren. Wat kan ik doen?
Indien u uw pakket via de pakkettracering niet onmiddellijk kan vinden, moet u het de avond na ontvangst van de leveringsbevestiging vanaf 20 uur nogmaals proberen. Voordien is het mogelijk dat uw leveringsnummer in het systeem van DPD nog niet verwerkt is en daardoor nog onvindbaar is, omdat onze e-mail aan u reeds verstuurd werd, vooraleer DPD het pakket ingeboekt heeft.
Ik heb mijn pakket nog niet ontvangen. Wat nu?
Indien het pakket na meerdere dagen nog steeds niet aangekomen is en ook niet bij uw buur werd afgegeven, verzoeken wij u om contact op te nemen met onze klantenservice. Wij controleren dan voor u het verloop van de levering. Wij zullen u dan adviseren of het zinvol is om het gewenste artikel al dan niet opnieuw te bestellen. U kan onze klantendienst hiervoor een e-mail sturen of telefonisch contacteren.
Kan ik mijn bestelling bij JAKO afhalen?
Neen, zelf afhalen is niet mogelijk.
Waarom wordt mijn telefoonnummer gevraagd bij bestellingen?
Het opvragen van uw telefoonnummer heeft tot doel om u snel te kunnen contacteren indien wij vragen hebben omtrent uw bestelling.
Mag mijn leveradres afwijken van mijn facturatie-adres?
Natuurlijk wel. Binnen Duitsland en Oostenrijk kunt u een ander afleveradres opgeven. In Duitsland zijn zelfs DHL-packstations mogelijk.
Kan ik mijn leveradres achteraf nog wijzigen voor een reeds bevestigde bestelling?
Een leveradres kan nadien enkel worden gewijzigd indien dit nog niet verwerkt werd. Best neemt u telefonisch contact op met onze medewerkers van de klantendienst. U kan onze klantendienst telefonisch bereiken op het nummer XXX (maandag-donderdag van 9.00u tot 17u en vrijdag van 9.00u tot 16u) of door te mailen naar XXX
Wat doe ik indien mijn pakket beschadigd wordt afgeleverd en/of indien er artikelen ontbreken?
Stuur ons een e-mail met foto's van het beschadigde pakket. Vervolgens kunnen we u een vervangingartikel aanbieden voor de ontbrekende artikelen of een terugbetaling. Als u vragen heeft, kunt u contact opnemen met de klantendienst.
Wat indien ik op het moment van de levering niet thuis ben?
Als er op het moment van aflevering niemand ter plaatse is, ontvangt u meestal een bericht van aflevering, waarop u kan zien waar u uw pakket kan ophalen. Moest u hierover vragen hebben, neem dan contact op met de klantendienst. U kan onze klantendienst telefonisch bereiken op het nummer XXX (maandag-donderdag van 9.00u tot 17u en vrijdag van 9.00u tot 16u) of door te mailen naar XXX
Veelgestelde vragen over retourzendingen & terugbetalingen
Wanneer ontvang ik mijn terugbetaling nadat ik mijn bestelling heb geretourneerd?
Zodra de goederen bij ons zijn aangekomen, vragen we de terugbetaling aan. Bij betalingen met kredietkaart kunnen terugbetalingen maximaal 14 dagen op zich laten wachten, afhankelijk van de kredietkaartmaatschappij.
Hoeveel dagen tijd heb ik om mijn bestelling te retourneren?
Als u niet tevreden bent over de door ons geleverde goederen, heeft u de mogelijkheid om uw bestelde artikelen binnen de 30 dagen terug te sturen. Bedrukte artikelen (met individuele bedrukking, bijvoorbeeld door zeefdruk, Directflock, Flock/Flextransfert) vallen niet onder het herroepingsrecht. Gelieve ervoor te zorgen dat u de aangebrachte etiketten niet verwijdert en de artikelen niet vuil maakt. Dit geet ons de mogelijkheid in het geval van een klacht deze onmiddellijk en gemakkelijk te behandelen.
Wie betaalt de retourkosten?
De retourkosten zijn ten laste van de eindverbruiker.
Hoe retourneer ik mijn artikelen?
Als u een artikel wilt retourneren, kunt u een retourzending of klacht bij ons indienen.
Meer informatie vindt u onder Retouren & Klachten.
Meer informatie vindt u onder Retouren & Klachten.
Onder welke voorwaarden mag ik mijn artikelen retourneren?
Als u niet tevreden bent over de door ons geleverde goederen, heeft u de mogelijkheid om uw bestelde artikelen binnen de 30 dagen terug te sturen. Bedrukte artikelen (met individuele bedrukking, bijvoorbeeld door zeefdruk, Directflock, Flock/Flextransfert) vallen niet onder het herroepingsrecht. Gelieve ervoor te zorgen dat u de aangebrachte etiketten niet verwijdert en de artikelen niet vuil maakt. Dit geeft ons de mogelijkheid in het geval van een klacht deze onmiddellijk en gemakkelijk te behandelen.
Kan ik een artikel omruilen?
Het omruilen van artikelen is niet mogelijk. Retourneer uw artikel(en) binnen de 30 dagen en bestel online uw nieuwe artikel ter vervanging. Als u het geretourneerde artikel reeds betaald heeft, wordt dit bedrag aan u terugbetaald.
Naar welk adres stuur ik mijn retourzendingen?
Gelieve uw artikelen te retourneren naar het volgende adres:
JAKO AG
Retourenabteilung
Amtstr. 82
74673 Mulfingen
JAKO AG
Retourenabteilung
Amtstr. 82
74673 Mulfingen
Wat doe ik met fout geleverde of beschadigde artikelen?
Als een door ons geleverd artikel op de een of andere manier gebreken vertoont, vragen wij u contact op te nemen met onze klantendienst. De gemakkelijkste manier is om foto's van de schade aan het artikel per e-mail naar XXX te sturen. We zullen u zo snel mogelijk feedback geven per e-mail.
Waarom heeft het artikel dat ik bestelde een andere kleur als in de artikelafbeelding van mijn B2B-account?
Om fotografische, reproductie- en weergavetechnische redenen kunnen de kleuren van de afbeeldingen enigszins afwijken van die van de originele producten.
Veelgestelde vragen over uw account
Hoe maak ik een klantenaccount aan?
U kan u als klant registreren bovenaan op elke pagina onder "Mijn account" - "Nu registreren" of in het tweede deel "Adressen" van de bestelprocedure onder "Klantenaccount aanmaken".
Hoe vraag ik een nieuw paswoord aan?
Als u uw wachtwoord voor uw account bent vergeten, kan u eenvoudig een nieuw wachtwoord aanvragen. U dient enkel uw e-mailadres in te geven waarmee u zich bij JAKO hebt geregistreerd. Vraag nu een nieuw wachtwoord aan
Hoe kan ik mijn klantenaccount verwijderen?
Gelieve in te loggen op uw klantenaccount of ons een bericht te versturen.
Welke voordelen levert een klantenaccount mij op in de JAKO Shop?
Eenmaal succesvol geregistreerd, heeft u uw eigen persoonlijke plekje in onze Shop. Hier kan u in uw bestellingsoverzicht een lijst zien van uw vorige bestellingen, inclusief de bezorgstatus. Of u kan uw vrienden de artikelen tonen die in uw favorietenlijst staan. Bestellen zelf wordt ook eenvoudiger, omdat bij het invoeren van uw gegevens bijvoorbeeld het facturatieadres of uw populairste leveradressen met één simpele klik selecteerbaar zijn doordat ze reeds werden opgeslagen. Natuurlijk kan u ook uw persoonlijke gegevens en instellingen i.v.m. onze newsletter online beheren, wanneer u dat maar wenst. Ook heeft u via uw klantenaccount toegang tot het beheer van uw aangemaakte Teamshops.
Mijn bestellingen
In dit besteloverzicht ziet u alle eerder geplaatste bestellingen, inclusief besteldatum, bestelnummer, leveringsnummer (voor zover ons een pakketnummer werd bezorgd), het aantal artikelen en factuurbedrag. Als u een gedetailleerd overzicht van een bepaalde bestelling wil zien, klikt u gewoon op de bestelling in kwestie. In de detailweergave ziet u vervolgens alle bestelinformatie, zoals de status van uw bestelling (inclusief volledige tracking van de levering), uw bestelde artikelen, facturatie- en afleveradres, alsook betalings- en verzendwijze.
Hoe meld ik mij voor de JAKO Newsletter aan?
Als u geen van onze promoties wil missen, kan u zich eenvoudig aanmelden voor onze gratis Newsletter via uw e-mailadres. U ontvangt dan meteen een e-mail waarin u de succesvolle aanmelding op onze Newsletter wordt bevestigd.
Wat zijn de voordelen van een aanmelding op de Newsletter?
Onze Newsletter informeert u regelmatig over onze nieuwste artikelen, promoties en SALE aanbiedingen.
Hoe kan ik mijn Newsletter-instellingen wijzigen?
Als u reeds over een klantenaccount bij ons beschikt, kan u - nadat u zich onder "Mijn account" heeft ingelogd - uw instellingen wijzigen in het menu onder "Newsletter".
Wat moet ik doen om niet langer e-mails i.v.m. de Newsletter te ontvangen?
Als u zich wil afmelden voor de Newsletter, gaat u naar het tabblad »Afmelden Newsletter« dat zich onderaan uw Newsletter bevindt. U wordt dan onmiddellijk afgemeld voor de Newsletter en ontvangt geen verdere informatie meer over JAKO-promoties.
Veelgestelde vragen over vouchers
Hoe kan ik mijn waardebon inruilen?
Als u over een waardeboncode beschikt, kan u deze eenvoudig toevoegen aan uw winkelwagentje onder de optie »Waardeboncode ingeven«. Het factuurbedrag van uw bestelling wordt dan meteen in het betreffende veld verminderd met het bedrag van uw waardebon. Zorg ervoor dat er geen spatie voor de waardeboncode staat, als u deze uit uw e-mail kopieert en invoert in het daarvoor bestemde veld.
Is het mogelijk een waardebon telefonisch in te ruilen?
Het inruilen van waardebonnen is in principe enkel van toepassing op online-betalingen.
Kan mijn waardebon achteraf met een lopende bestelling verrekend worden?
In principe is het niet mogelijk om waardebonnen nadien met een bestelling te verrekenen. Indien u een waardebon vergat in te ruilen, gebruikt u deze eenvoudig voor uw volgende bestelling.
Wat doe ik indien mijn waardeboncode niet werkt?
De volgende punten kunnen de reden zijn dat het niet lukt uw waardebon in te ruilen:
Indien uw waardebon om een andere reden niet werkt, helpen onze bekwame medewerk(st)ers van de klantendienst u graag verder. U kan onze klantendienst telefonisch bereiken op het nummer XXX (maandag-donderdag van 9.00u tot 17u en vrijdag van 9.00u tot 16u) of door te mailen naar XXX
- De waardebon werd reeds gebruikt en zodoende ingeruild
- De waardebon is reeds verlopen of was slechts geldig in een bepaalde actieperiode
- De waardebon kan enkel voor een specifieke categorie gebruikt worden
- Het inruilen van de waardebon is pas mogelijk vanaf een bepaalde bestelwaarde
- De waardebon kan niet ingeruild worden voor de promotie die momenteel in de Shop wordt aangeboden
- De waardebon is niet cumuleerbaar met andere waardebonnen
Indien uw waardebon om een andere reden niet werkt, helpen onze bekwame medewerk(st)ers van de klantendienst u graag verder. U kan onze klantendienst telefonisch bereiken op het nummer XXX (maandag-donderdag van 9.00u tot 17u en vrijdag van 9.00u tot 16u) of door te mailen naar XXX
Kan ik een waardebon cash laten uitbetalen?
In principe is het niet mogelijk waardebonnen cash te laten uitbetalen.
Wat gebeurt er met mijn waardebon na ontvangst van de retourlevering?
Na volledige ontvangst van een retourlevering bezorgt de dienst Retourleveringen u een nieuwe waardeboncode, die u bij een nieuwe bestelling in de Onlineshop kan inruilen. Indien de waarde van de ingeruilde waardebon hoger is dan de prijs van de artikelen die u heeft gekozen, sturen wij u het saldo per e-mail in de vorm van een nieuwe waardeboncode.
Contacteer ons op verschillende manieren
JAKO
Contact
Indien u vragen, suggesties, complimenten of kritiek hebt op de JAKO Onlineshop of i.v.m. onze producten of uw bestelling, dan kunt u altijd contact opnemen met onze klantendienst.JAKO AG
Amtstraße 82
74673 Mulfingen
Deutschland
Telefoon:
+49 7938 9063-222
fax:
+49 7938 9063-223
e-mail:
kundenservice@jako.de
Website:
www.jako.de